muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sülüs ekim 15 de çıkar sende. Bende ekim grubunda çıktım, 1 ekimde askerim manisada Size hayırlı tezkereler dilerim şimdiden
Manisaysa sizinde komandodur hocam. Mavi bere inmez yere. Allah yardimciniz olsun, hayirli teskereler