Öncelikle herkese iyi akşamlar. Yurtdışından bana 2. el marka temiz ürünler geldi. Ayakkabı, Mont, Yelek , Eşofman takımı var. 5-6 Parça ürün var. Ürünlerin resmi firmalarını inceledigimde total 4000 TL civari bir para ediyor. Peki bunları piyasasının çok altında satsam alıcı olur mu ? Olursa nasıl satmalıyım ?
İyi forumlar