Ben uzun yıllar garanti bonus kullandım bir ara düzenli ödeme yapan müşteri olduğum için kart aidatlarını geri iade ediyorlardı.
Sonradan etmemeye başladılar bende Bonus Flexi kullanmaya başladım bazı kampanyalar hariç çok bir farkı yok ve aidatsız, onu tercih edebilirsiniz sizde.