Dostlar şuan aidatsız "sade kart" kullanıcısıyım. Teb bugün 2. kez limitimi hatırı sayılır bir şekilde arttırdı ve avantajları kullanabilmek için yeniden aidatlı kart almaya karar verdim.

İki kredi kartınında Bonus özellikli olduğunu biliyorum. Fakat merak ettiğim taksit vs. de daha avantajlı olan var mı ?

Cepteteb kredi kartı kullanan arkadaşlar varsa;
Hepsiburada vb. sitelerde bonus taksit kampanyalarından kısıtlama olmadan yararlanabiliyor musunuz ?