Konu
Otomatik mi, manuel mi daha iyi?
23-09-2019, 08:45:53
#5
arenpi
otomatik vites çok yakıyor hocam. en güzeli her zaman manueldir. eşiniz kullanmıyorsa ben manuel derim.