Konu
Otomatik mi, manuel mi daha iyi?
23-09-2019, 08:38:54
#1
systemkruger
Evet başlıktanda anlaşılacağı üzere hocalarım otomatik yerleşim mi daha çok kazandırır, manuel yerleşim mi?
tecrübe eden arkadaşlar paylaşırlarsa çok sevinirim.