Telefon değil, Sim cihazı takılan tüm cihazların(Tablet vs.) ülkeye e-ticaret yoluyla girmesi yasak. Yolcu pasaportuna kayıtlı olarak getirebiliyor, fakat 1500 TL gibi bir kayıt ücreti var