Konu
30'undan sonra UNITY ve C# öğrenme maceram..
22-09-2019, 15:22:38
#2
A.AY
Tebrikler, başarılarınızın devamını dilerim, bende bu yılın başlarında udemyden 4 5 eğitim seti aldım bununla alakalı ancak başka işlerle uğraştığım için zaman ayıramadım