Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim hesabım da reklam yerleşiminden ötürü ban yedi, itirazı nerden yapabiliyoruz rica etsem link verebilir misiniz acaba?
İtiraz etmek için adsense panelinizden Hesap -> Politika Merkezi sayfasından itiraz ediliyor ancak ihlalden belli bir süre sonra açılıyor itiraz bölümü diye hatırlıyorum.