orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 da pixel yazmanıza gerek yoktur.
misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fark etmiyor.
Daryl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 = 0px = 0pt = 0cm = 0em = 0% Aralarında hiç bir fark yok. 0 diğerlerine göre daha temiz ve az karakterli olduğu için en mantıklısı onu kullanmak.
Uzunca bir süredir 0 için px değeri girmiyordum ancak birden aklıma "acaba desteklemeyen bir tarayıcının sürümü var mı ki ya" diye bir soru işareti geldi. -webkit -moz ..vs gibi özel bir durum mu var derken mantık kazandı. Teşekkürler.