İyi geceler Adsenciler, gece erken uyuyunca genç insanların büyümesi, gelişimi bizim gibi dinazorlar için ise stress, bağışıklık durumlarında olumlu etkiler gözüküyor.
Geceleri daha sessiz bir ortam yakaladığım için geç saatlerde kendime vakit ayırıp kurslarımı sürdürüyorum.

Geç yatmaya yavaş yavaş ayak uydurmaya çalışıyorum. Kötü mü ediyorum ki?