Hocam Allah sabır versin ve Allah analı babalı büyütsün.
Tüm mesajları okudum ve bilinen tüm yöntemleri arkadaşlar hemen hemen yazmış.
Şu an 16 aylık olan kızım 1.aydan 4. Hatta 5.aylara kadar çok sıkıntı çektik. Kolik bebek neymiş fazlasıyla öğrendim. Özellikle 3 ayda resmen 8 kilo verdim akşamları o ağladığında sakinleşsin diye efor sarfetmekten.
Hangi ilaç çözüm oldu dersen galiba " zaman " çözüm oldu. Yani kendi 4. 5. Aylarda kıpırdanmaya başlayarak zamanla gazını rahat atmaya başlamış oldu.
Samplex biogae nurse harvey vs hepsini kullandım. Kimyonlar metsiller vs hepsini denedim. Yine de en anlamlısı nurse harvey idi.
Allah yardımcın olsun inşAllah ✋