Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşAllah hocam.
Çevremde bir kaç ailenin kolik bebeğe sahip olduğu için ciddi anlamda psikolojim bozulmuştu. İş arkadaşlarım özellikle geceleri uyuyamıyor, stres altındaydılar devamlı.
Akabinde kızım doğduktan sonra, buzuki orhan'ın albümünü dinletmeye başladım. Ciddi anlamda yardımı dokundu.
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=epyY9DpG5ss
Saç kurutma makinası ile bebişin karnına üfletin yakmayacak şekilde. Gaz çıkarmasına yardımcı olacaktır.
Hatta bu esnada, 2 bacağını karnına çekebilirseniz harika olur.
Eski komşum ecza bey öneriyordu hastalarına, kendi bebişi içinde aynı yöntemi kullandığını biliyorum.
Geçmiş olsun.