mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi darısı başına dostum. Rahatlamak için bankada görmem gerek
Bu saatten sonra hiçbir şey olmaz. Otomatik ödemeye alındığı an para senindir, yani faturası kesiliyor çıkışı bekliyor. Faturası kesildiği için artık geri dönüşü yok. Hayırlı olsun. Benim sabaha anca gelir, benim şans biraz şerefsizdir )