HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi gözün aydın. Para sende. Darısı başıma ))

P.tesi geçer sanırım hesaba bu arada kesinti 0 diyor bende normal midir? Kesinti olsaydı şimdiden görünür müydü - diye ?