Hocam en önemli kural annenin yediklerine dikkat etmesi. Fasulye, nohut vb. bakliyat ürünleri, çiğ köfte vb. yiyecekleri tütketmesin veya az tüketsin. Gaz olmasının sebebinin %90'ı annenin yediklerinden dolayıdır. Gaz olmazsa çıkış zorluğu da yaşamaz. 2 çocuğum var bu yöntemle ikisinde de böyle bir problem yaşamadık.