HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntı yapma hocam. Google bu kadar adamı ( ki benim site tertemiz ) alıp da son gün banlayacak kadar manyak değil. İhlal vs. durumu olsa farklı zamanlar banlanırdık yani hepsini ödeme gününde tutması saçma olur ki dediğim gibi benim siteler tertemiz ve blog vs. sahibi olan arkadaşların da ödemeleri daha beklemeye bile alınmamış. Korkulacak birşey yok. Haftasonu yoğunluğu diye düşünüyorum. Yarın yattığında yazarsın. İyi geceler

@foxfire; otomatik ödeme beklemede diyor şimdi. Bir hareket var gibi