foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim tr çok oldu ödeme yapılmış dekontu falan çıkmış pazartesi hesaba geçer sanırım
Bizde ses yok hala xxxx TL ödemem var alakası var mıdır acaba?