mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana daha mail de gelmedi bakiye de sıfırlanmadı. Hayırlısı olsun bakalım yarın sabaha geçmiş olur diye düşünüyorum. İhlal yoksa sıkıntı etme.maili 10dk bir f5 atıorum
İhlal falan yok ama Google bu, işi belli olmuyor, yarını bekleyeceğiz bakalım. İyi çalışmalar.