Selamlar,

Uzun zaman sonra ödeme alacağım fakat şöyle bir durum var, normalde birkaç ay önce ödeme almıştım; en geç 15:30 gibi ödemeler sıfırlanıp ödeme maili gelirken şuan ne mail ne sıfırlama işlemi var (hesaptaki bakiyenin sıfırlanması). Forumda bu konuda sorun yaşayan birkaç arkadaş daha var, en azından ben 5 kişi kadar biliyorum. Hafta sonundan mı kaynaklı, sıfırlama işlemi gerçekleşmeyenler var mı?


Not: Sabah politika ihlali vardı. İncelemeye yolladım, inceleme sonucunda politika ihlali de kalkmış. Hesap tertemiz.