ben hometech'in tabletini kullanıyorum kendi işim için bir kere garantiye göndermiştim sorgusuz sualsiz hemen ilgilendiler sorunsuz çalişması için tabletin içerisinde ki donanımlari dahi incelemişler ufak bir arizaydı bazı parçalarida yenilemişler casper alsan 1 yıl servis ile uğraşirsin ) ama ben memnun kaldım açıkçası servis konusunda çok iyiler ürün olarakta cok iyiler tavsiye ederim