Belediyede çalışmıyorum ama belediye ve projelerle aram iyi. Projen kalifiye ve gerçekten kullanılabilir ise kabul edilebilir görüşmek bilgi alışverişi yapmak isterim açıkçası. (Bakanlıklarla ve belediyelerle yürüttüğüm ve devam ettiğim projeler var.)