Arkadaşlar belediye de çalışan var mı geri dönüşümle ilgili bir konuda sosyal sorumluluk projesi gelistiricem ama belediyenin kullanması gerek tamamen ücretsiz olucak kullanırlar mı sizce?
Bilgisi olan varsa pm atarsa projeyi anlatabilirim