DreamWeaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suya karışınca daha sağlıklı olabilir, la ne değişik bi adamsın sen, nereden geliyor aklına böyle şeyler

Neyse işin özeti şu arkadaşlar olay din değil SAYGI, (Belki din de olabilir çünki dini eğitim aldığınızda bu değerler de öğretiliyor) neyse arkadaşın yaptığı yanlışı söylemeliyiz.

Kusur arayan biri değilim fakat gördüğüm yanlışı söylemek istedim. Bana kalırsa alanını değiştirsin derim ha yok illa ezmek istiyorum diyorsa bazı şeylere dikkat etsin ve insanların tepkisini değil de ilgisini çekecek neler ezebilirim diye bunları düşünsün.
Çok güzel özetlemişsin kardesim tebrik ediyorum