Motoru istemeyen annem bile arkama binip indikten sonra şimdi gerçekten neden motor istediğini anlıyorum insan kendini özgür hissediyor, farklı hissediyor diğer insanlardan demişti.

Kötü yanı: Para yiyor resmen. Yakıt vs değil yanlış anlama. Motorun statörü yandı. 400tl + işçilik. ( çinden alındı ). Motor alacaksan kendin bakımlarını vs yapmanı öneririm. En azından yağ değiştirme, hava filtresi değiştirme, antifriz değiştirme buji değiştirme vs. Gibi. Yoksa kan emici usta çok memlekette. Sıfır almanı önermem eğer ilk defa kullanıyorsan. İlla ki düşüp kalkacaksın. Marka olarak honda öneririm en azından parçası ucuz servisi bol. Onun haricinde hondadan eğitim al mutlaka. Bunların haricinde vereceğin en net tavsiye kontra tekniğidir. Bunu mutlaka öğren. Motosikleti vücudunla değil direksiyonla yöneticeksin bu yöntemle.

Ekipmanları unutma👍

Şimdiden hayırlı olsun iyi ve sağlıklı sürüşler.