Su 'populer' olmak icin acilan konular ve mesajlar son bulur umarim.
Daha önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi amacım sadece 2 sene önceki maziyi hatırlamaktı. Popüler olmak için bu tarz konu açmaya ihtiyacım da yok zaten açtığım konulsrın çoğu popülere düşüyor

Yakında da bomba gibi bir konu daha geliyor