Orhan abimle daha bu sektöre girmeden önce çok sorularım vardı hepsini cevaplamıştı ordan tanırım (4 yıl öncesine dayanır) , Ben şunu anlamıyorum diğer firmalar bunu takdir edeceğine sidik yarışına giriyor.
Yani arkadaşlar adam kendi veri merkezini kurmuş diyor , daha konuyu okumadan radore sizi tutmaz diyorsunuz

, bence bu sektörde çok kıskançlık var. Daha iyisini yapana kadar
@Orhankvn; . . .
Verimerkezi karışmış olabilir ben ismi başta yanlış okudum teknoboss ismine benzer bir hosting sitesi var
Çeşitli verimerkezleriylede (yurtdışı ve türkiye) penetration testlerimiz oldu ve hayatınız boyunca göremiyeceğiniz boyutlara ulaşmış biriyimdir ve tecrübelerime göre ttddos bir rezalettir sen korursun ama ttddos gelir oyuncularını banlar ve ttddosdan geçen bir ipye 200-300g aralığında bırakırsan komple verimerkezin iniyor zaten