Orhan abimle daha bu sektöre girmeden önce çok sorularım vardı hepsini cevaplamıştı ordan tanırım (4 yıl öncesine dayanır) , Ben şunu anlamıyorum diğer firmalar bunu takdir edeceğine sidik yarışına giriyor.
Yani arkadaşlar adam kendi veri merkezini kurmuş diyor , daha konuyu okumadan radore sizi tutmaz diyorsunuz , bence bu sektörde çok kıskançlık var. Daha iyisini yapana kadar @Orhankvn; . . .