masterdisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 db'i birleştirdiğinde yine koda müdahale edip user table sorgusunu değiştirmeyecekmisin

e o zaman 4. db için user table sorgusunu düzenle, değişen bir şey yokki tamamını birleştirme haricinde
Hayır kodlara müdahale etmiyorsun. Sadece config dosyasında kullanmak istediğin tablonun ön ekini yazarak işlemi tamamlıyorsun. Kullandığım sistem Q2A soru cevap scripti.