kksal555 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dokunma diyorsun yani
Her 3 sitede de hazır script kullandığım için çekirdek kodlara müdahale etmek benim için en son adımlardan biri. Kullandığım scriptin aynı dbde kullanıcılar ortak kullanma gibi bir özelliği olduğu için birleştirmeyi düşünmüştüm.
3 db'i birleştirdiğinde yine koda müdahale edip user table sorgusunu değiştirmeyecekmisin

e o zaman 4. db için user table sorgusunu düzenle, değişen bir şey yokki tamamını birleştirme haricinde

edit: Kullandığın scriptin aynı dbde kullanıcılar ortak kullanma gibi bir özelliği var ise aynı ön ek ile olan db lerde bu işler. sen 3'ünü birleştirip her birinin user table ön eki farklı olacak