25 TL ile 50 TL arasında olmalı.Paket limitleri koyarsanız bence en büyük paket 50 TL olmalı.Yoksa sittin sene tutmaz.Bir sürüde taşa tutarlar sizi.
Forumda kimse shadow ban veya direk ban için çözümü yok.Olsa zaten o yapan kişi milyonluk olacak
Yorumunuz için teşekkür ederim, fiyatlar uygun olacak shadow ban için şu anlık birşey diyemem ama üzerinde iyileştirme yapıyoruz bandan kaçmak için tüm imkanları kullanıyoruz diyebiliriz.
// Explore sayfasında ki dataları çekmeyi yaptık client tarafı bitince sistem tarafına geçiçez şimdiden herkese duyuralım