rica ederim hocam
rica ederim hocam
Kampanya konusu açtım. Değerlendirmek isteyen değerlendirsin diye konuyu bu şekilde baltalamanız hoş değil.
Buda yeni moda sanırım en ufak olumsuz yoruma baltalama demek. Hocam firma sizin olsa anlarımda forumda çok fazla natrodan mağdur olan var. O yüzden bir slogan haline geldi bu