Master_69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rica ederim hocam



rica ederim hocam



Kampanya konusu açtım. Değerlendirmek isteyen değerlendirsin diye konuyu bu şekilde baltalamanız hoş değil.
Buda yeni moda sanırım en ufak olumsuz yoruma baltalama demek. Hocam firma sizin olsa anlarımda forumda çok fazla natrodan mağdur olan var. O yüzden bir slogan haline geldi bu