Başakşehirde güzel semt kuzenim oturuyor her yer site işlek birtane caddesi var her yer park orta düzeyde elit insalar kaliteli yaşam zeytinburnu yaşanacak yer değil sokakta ot içiyorlar afkanistanın başkenti sanki çok kalabalık ve pis bir yer tavsiye etmem