Hocam şöyle tarif ediyim, her yerin pis, her yerin gereksiz insanları vardır. Zeytinburnunda çok güzel insanlar çok güzel yerlerde var, ama çok pis esnafların olduğu, serserilerin gezindiği yerde çok. Yani siz neresine giderseniz artık. Benimde bir arkadaşın babası deri işi yapıyordu onun yanına gidiyorduk birde telefon çarşısı gibi bir yer var, ordakilerin %50'si ters işler peşinde iki dakikada kazıklarlar diyebilirim telefon ticareti yapmayın. Bir diğeri ise Suriyeliler, Türkmenler vesayire artık her yerde. Nereye giderseniz gidin karşılaşacaksınız.