Bende bu sakızı 3 hafta önce almıştım ve faydası oldu diyebilirim. Sakızı kullanacak arkadaşların reflüsü var ise dikkat etsinler gerçekten mideyi yakıyor, ne kadar yutkunmayın deselerde illaki oluyor, ağızda direk tükmük birikiyor. Sakızı 35TL'ye almıştım eczaneden psikolojik olarakta yardımı oluyor en azından niyet ediyorsun. Ben ise 3 Haftadır içmiyorum ve içmediğim her hafta için kendime balık malzemesi alıyorum ve balık çantası dizmeye başladım.
olmuyor diyenler var hocamda bencede oluyor, en azından benim canım sigara istediğinde sigara yakmadan hemen atıyorum ağzıma bi tane sonra istek gidiyor zaten böyle böyle erteliyoruz.