Bir dili ögrenmenin tek yolu o dilde yasamaktir. Okul veya kurs bir cesit kisitli simulasyondur. sana yasam deneyiminin kazandirdigi deneyimi kazandirmaz. bir dili ogrenmek icin o dilde sarkilar dinlemeniz, siirler okumaniz, filmler seyrermeniz, insanlarla konusmaniz gerekir. tum bunlari anlama ve anlatma ihtiyaci ile yapmaniz gerekir. ingiltereye giderseniz ekmek nedir, fiyat nasil sorulur hizla ogrenirsiniz. yoksa ac kalirsiniz. yani bir dili en hizli o dilde yasamak zorunda oldugunuzda ogrenirsiniz. yok boyle haftada 3-5 saat video izleyeyim, gunde 3-5 kelime ezberleyeyim derseniz 10 sene gecse de biliyorum ama konusamiyorum diyenlerden olarak kalirsiniz.