İngilizceyi tarzanca öğrendim. Kuşadası'na gittiğimde anlıyorum ama konuşamıyorum modunu 2 yabancı komşum olmasıyla anlıyorum anlatıyorum ama tarzanca oluyor moduna döndü. Daha sonra ingilizce temelli bir bölüm kazanıp hazırlık okuyarak tarzanca kısmını attım. Şimdide çeşitli kaynaklar ve yabancılarla etkileşim kurarak kendimi geliştiriyorum