Merhaba ben udemy'den bir kurs satın aldım udemy de aralarında en iyisi diyebilirim,spor mağazasında çalışıyorum malumunuz turist çok geliyor ingilizce şarttı eskiden kalan yarım yamalak ingilizce ile idare ediyordum geçen sene almıştım kursu vakit buldukça da çalışıyordum şu anda ingilizcem orta derecede konuşabilinir şekilde ve anlaşılır şekilde konuşuyorum ref amaçlı demiyorum ama bunu almanızı tavsiye ederim,tabi kurslar da yani ingilizce okullarını da tercih edebilirsiniz size kalmış

Buraya Tıkla-İncele