Nikotin sakızı kullandım, pek bir faydası yok emin olun. Sigaradaki boğaza vurma hissi olmadığı için eğer tiryakiyseniz yine içiyorsunuz. Dumanın boğaza vurması hissini arıyorsunuz kısacası.
Size tavsiyem Champix deneyin. 4. haftadayım ve sigara içerken iğreniyorum. Hele ki sigarayı içtikten sonraki ağız tadınız falan berbat oluyor. Yani sizi iğrendiriyor. Normalde günde 1 paket içiyordum, şu an 3 günde 1 paket rahat yetiyor. Eğer bırakamazsanız da ilacın tedavi süresini uzatıyorlar. Keşke kendi irademiz ile bırakabilsek. Öyle insanlara şahsen imreniyorum. Helal olsun.