Mayıstan beri parlament i bıraktım 😊 ama şimdi puro içiyorum. Haftada 3 tane falan 😊
Onu da bırakmam yakındır 😊
yaklaşık 2 gündür içmiyorum aslında canım istemiyorda kendi kendimi tribe sokup içmem lazım diyorum sonra ocak zammını düşünüp motive oluyorum ağzımda sakızla geviş getiriip duruyorum

Tavsiyelerinizi ve önerilerinizi alabilirim