Az önce resmi bir şekilde yayınlandı, en çok beklediğim özelliği, dark mode olması lakin karasız bir sürüm olabileceğinide ön gördüğüm için yükleme yapmacağım bir süre daha, yükleyenler var ise aramızda deneyimlerini paylaşabilirler mi?

iPhone 6, 5S ve SE modellerini bu güncellemeyi almayacaklar bilginiz olsun.