Sağolasın hocam sayende samoayı 374 liraya aldım.
Güle güle giyin hocam
Gazelle'e bile 680tl yazmışlar, %33 indirim yapsa ne olur. Fiyatlar uçmuş gitmiş. Bomontideki adidas fabrikasından nokta şeklinde defolu gazelleri 5-10 liraya alıyorduk 20 sene önce. Bilsek stoklardık, şimdi köşeyi dönerdik. Hey gidi günler 😊
Öyle bir iyi geliyor ki anlatamam. Ayak numaram 47 ayakkabı bulamıyorum hep marka ürünlerde büyük numara var onlarda pahalı. Bu sayede indirimli almış oldum.