Uber gittiğinden beri sırf taksicilerden illallah ettiğim için binmiyordum hatta sırf taksiye binmemek için Garenta'nın Moov uygulamasının sevilen bir müşterisi oldum bile diyebilirim. Geçenlerde Yenibosna Koçtaş'ın önünden Halkalı meydandaki Sabahattin Zaim Üniversitesi'ne gitmem gerekti geç kaldığım için önce Moov üzerinden araç baktım yakınlarda araç bulamayınca taksi çevireyim ne kadar sürecek ki yol diye düşünerek gelen taksilere el etmeye başladım. İlk gelen 5 araç nereye gideceğimi duyunca şoför değiştirmeye gidiyorum, durak taksisiyim müşteri çağırdı oraya gidiyorum hatta ben karşının karşısıyım burada kayboldum geri dönmeye çalışıyorum diyen bile oldu Bu arada saatin 13:30 olduğunu da ekleyeyim. En son bir araç durdu ve boş olduğunu söyleyince bindim ve konu taksiye binmeden önce durup da almayan arabalara geldi. Abi ben yeni başladım o yüzden para lazım ondan alıyorum diğerleri gibi tuzum kuru olsa ben de almazdım diye cevap verdi pişkin pişkin gülere. Peki bundan önce ne iş yapıyordun diye sordum abi 5 yıldır hapisteydim 10 gün önce çıktım dedi. Neden ieçride olduğunu soramadım ne olur ne olmaz diye İşte taksicilerin ne yazık ki özeti bu inanılmaz derecede sabıkalı ve hapisten yeni çıkıp da direksiyona geçmiş adam var.