Üzüldüm be reis burası bir forum olabilir ama bizde kocaman bir r10.net ailesiyiz. Herşey olacağına varır çocuklar bu durum iyi olmayacak ama huzursuz bir ortamda büyümelerindense böylesi belki daha iyi olacak. Elbet birgün pişmanlıklar yaşanacak özellikle eşiniz kendi ailesini ilişkinize karıştirdığı için pişmanlık duyacağı zamanlar olacak ama iş işten gecince eskisi gibi olmuyor kader bu hayat bu iyi kötü elbet yaşamaya devam edecegiz bu durumda kimse olmak istemezdi ama sen canını sıkma demek ki kendi kararlarıni kendi verebilecek olgunluga ulaşamamış hakında hayırlısı olsun. Sen sadece evlatlarına olan saygıyı sevgiyi kaybetme onlara her zaman sahip çık yeter. Elbet birgün hak yerini bulur sen yeterki sabret bugünlerde geçecek.