Eğer bir dişiniz çürükse kurtulmuyorsa, onu çektirmek zorundasınız aksi halede kalp krizine kadar yolu vardır, çektirdiğiniz takdirde tabi ki boşluğu hissedeceksiniz ama yapacak bir şey yok, çocuklara gelince elbette en büyük darbeyi o minikler alacak ama bu durumda kendinize sormanız gereken soru şu eğer devam etseydik çocuklar her gün huzursuzluk ortamında daha mı iyi olacaktı, tabi ki tatsız ve üzücü bir durum evlilikte bence en önemli detay adalet iki taraf adalet kurallarını kendi bencilliklerinden dolayı bozarsa bu durum yaşanır, kimseyi yargılamıyorum ancak bu durumda kendi adaletinizi ve eşinizin adaletini objektif kıyaslayın hakkınızda hayırlısı