Herkese iyi geceler, biliyorum burası webmaster forumu ve illa ki bu konulardan bıkmışsızsınızdır, ama ne yapalım arkadaş sonunda bize de vurdu bu talih. Üzülsem mi sevinsem mi bilemiyorum, iki çocuğum var ve onlar ben olmadan sudan çıkmış balık gibi çırpınır durur ama gel gör ki eşimin biricik annesi ile sürekli konuşması, arkamdan işler çevirmesi, kısaca kaynananın onun beynini zehirlediğini bildiğim için artık yeter dedim ve kavga ettik. Ama gel gör ki sabaha hemen annesi yine evimizin kapısına dayandı ve eşime sert bir şekilde dedim ki söyle annene geldiği gibi gitsin, gönder buradan diyerek dışarı çıkardım, sonuç ne oldu, polisler geldi eşim benden şikayetçi oldu, benim evden uzaklaştırma kararı alınmama neden oldu. Şimdi 1 ay eve gidemeyecem, evsiz kalmayız elbet ama insanın zoruna gidiyor, bugüne kadar bir dedikleri iki olmadı ne isterlerse gücümün yettiğince herşeyi yaptım, ama sorunlar baş göstermeye başlayınca kadın gidip annesi ne derse ona inandı ve o ne derse onu yaptı.

detaylarını pek yazmadım kabaca anlattım ama ne bileyim be dostlar yazasım geldi işte, rahatsız ettiğim kişiler varsa affola, herkese iyi geceler