mselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Bir veri merkezi olarak bunu yapabiliyorsanız çok güzel çünkü böyle şeyleri TR' de görmek çokta mümkün değil. TR' de bir çok firma yada benzeri yer bir şey yapmaya kalkışıyor (DDoS konusunda) fakat zahmeti veya aradaki masrafı görünce kaçıyor ve müşterileri mağdur edip kovalıyor. Oyunlar veya web siteleri için Layer 3-7 korumasında her zaman bilgi paylaşımı yaparak yardımcı olabiliriz. Başarılarınızın devamını diliyorum

Saygılarımızla,
SiberDC
Tabikide hiç bir zaman kapalı kutu olarak dışarıya kendimizi kapamadık sonuç olarak herkez bu piyasada iş yapmaya calışıyor bilgi paylaşımı konusunda her zaman açığız en nihayetinde bilgi paylaştıkça çoğalır.
Tabikide donanım maliyetleri konusunda epey bir bütçe gerekli en azından ülkemizin şu zor günlerinde Yurt dışına bir nebzede olsa bütçe çıkmasını destek olabilirsek ne mutlu genel bir tabir olacak ama türkün türkten başka dostu yoktur.

Sevgiler.