haftaiçi hep okuldayım. bir fırsatını bulabilirsem iyi fikir aslında.
Kavga edersin biraz iade sürecin hızlanır belki orda iade ederler paranı bunun dışında internetten almayı beklersen zor tüketici hakem heyetine başvuru yapsanız sonuçlanması minimum 1 ay o yüzden gitmeniz önemli.