Ne tasarımcı ne de yazılımcıyım.
Web işleriyle uğraşan biriyim. Sırf ekran kalitesi ve stabilitesi için bile mac alınır.
Imac de çalışmak insanı ayrı bir motive ediyor çünkü sağdan soldan problem çıkmayacağını biliyorsun ve bu yüzden daha rahat çalışıyorsun.