.com olsa sanki daha iyi olur

thepenguen'i kaça satmıştınız
130 diye hatırlıyorum. Hobi olarak kurdum diyebilirim. Ayağım kırıldı 3 ay evde yattım o zaman uğraştım ve ilk başvuruda adsense onayı almıştım.
Bu arada güzel bir tane .com domain bulsam alacağım aklıma yatan bulamadım boşta